maandag 10 mei 2010

WIKI"S

WIKI"S,
vandaag pas de tijd genomen naar #13 te kijken.
heerlijk toch die uitleg van 'Leelefever'
het ziet er allemaal ook weer interessant uit, maar bij mij op school wordt er naar ik weet nog niet met wiki's gewerkt en voor mijn werk in de mediatheek zal er in deze situatie ook niets gebeuren in die richting.
voor mij persoonlijk  zie ik dat ook niet zo gauw gebeuren, al lijkt het me wel leuk om met een groepje gelijkgestemden een wiki over een gedeelde passie op te zetten.
de diverse links zijn ook erg uitnodigend.
Bijvoorbeeld de site Frankwatching, die heb ik toegevoegd aan mijn rssfeeds.
ik ben vergeten hoe ik moet inloggen bij de try out wiki van 23 onderwijsdingen....
het is alles bij elkaar weer goede en overzichtelijke info, die ik hoop ooit wel eens te gaan gebruiken.

1 opmerking:

  1. Marrie, als je de link naar de speel- en ontdekwiki aanklikt,krijg je onderstaande tekst te zien (met dus de inloggegevens)...doen hoor, want dan kun je meedenken over de wiki die ik ben begonnen (vak mediatheek). Je gaat goed he?

    Log in to 23onderwijsdingen.pbworks.com

    Om in de wiki te kunnen komen en bij te dragen aan de inhoud, log je in met de gebruikersnaam : 23docent en het wachtwoord: wikidocent

    BeantwoordenVerwijderen