zondag 17 april 2011

foto's van een zondagmorgen in Amsterdam



Omdat ik op een fotografiecursus zit bij Lia Meydam, en zodoende wat moet produceren zo nu en dan:-)ben ik vanmorgen vroeg opgestaan om wat 'lege' plekken in het centrum van Amsterdam te fotograferen.
dit onderwerp naar aanleiding van een foto die ik zag in Foam, gemaakt door Dana Lixenberg.
de expositie 'Set' sprak me eigenlijk niet zo aan, al zijn de foto's technisch echt supermooi.
maar een foto bleef toch hangen, die van de hoek Nieuwendijk-Dam in Amsterdam, met die eenzame lantarenpaal.
dat wilde ik ook weer eens zien, Amsterdam, s'morgens vroeg.
ooit kwam dat regelmatig voor, de hele nacht stappen en feesten en dan op weg naar huis door een nog stille stad.
dat het goed weer is hielp mee, de foto's maken was een plezier, de resultaten zijn naar mijn standaard redelijk geslaagd.
zie hier de link naar Picasa:
s'ochtendsvroeg17 apr. 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten