donderdag 1 april 2010

Bookmarks,
Interressant, zou het niet mooi zijn wat meer overzicht in de favorieten, die ik al jaren uitbundig  verzamel, te krijgen en die dan ook nog overal te zien zijn , waar je ook online gaat?
Delicious dus, een account aanmaken ging aanvankelijk snel, maar pas later kwam ik in de knoop met het feit dat ik nu twee yahoo accounts heb, een die ik aanmaakte voor lwsvo, en nu een nieuwe aangemaakt voor delicious. en op mijn pc op mijn werk en op mijn mac thuis staat dan het een en ander opgeslagen.
niet zo handig. beter er weer een van maken..... tijd...tijd
en Delicious , ja wat ik zo zag in het openbare domein is ook wel weer erg veeeeeel.
maar denk zeker dat het gaat werken als je er wat vertrouwd mee raakt, ook voor sommige  leerlingen die in de toekomst veel tijd aan het scherm gaan doorbrengen, is dit een must.

1 opmerking:

  1. Dag Marrie,

    Delicious is superhandig. In een oogopslag al je favorieten bij elkaar. Maar wat jij zegt is waar. Alweer een nieuw account. Welk wachtwoord gebruikte je ook al weer?! Soms erg lastig en verwarrend. Vooral als je een splitsing maakt in een zakelijk en in een privéaccount. Het is de bedoeling van deze dingen om het allemaal wat overzichtelijker te maken. Maar ongemerkt maken we het onszelf best wel lastig door al die verschillende accounts. Het is misschien wel handig om ergens, op een geheime plek, een briefje neer te leggen met alle inlogcodes en wachtwoorden.

    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen