dinsdag 27 april 2010

Librarything

Met veel enthousiasme ben ik begonnen boeken in ' mijn' librarything te zetten.
wat een leuk ' ding'.
al langere tijd wilde ik mijn boekenkast thuis catalogiseren, nu kan dat.
en dat je andere verzamelingen kan bekijken vind ik ook geweldig.
en de evenementen in de buurt e.d. helemaal leuk.
voor op het werk  denk ik wel dat ik wat docenten hier op kan wijzen , maar voor de meeste leerlingen is het wrschlk minder interessant.
de widget heb ik nog geen aandacht kunnen geven, wil dat wel gaan doen.

4 opmerkingen:

  1. Ik was erg nieuwsgierig naar 'jouw bibliotheek'. Maar ik kon geen link vinden. Klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ggggrrrrrr het lukt niet een reactie te plaatsen. wat is het te kiezen profiel?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met openID lukte de vorige reactie, maar nu moet ik me daar weer in verdiepen...
    ben nu via safari in mijn blog en zie dat mijn librarything wel goed te zien is, met boekomslagen. via mozilla, firefox zie ik iets ander, geen omslagen, maar je kan er ook wel in als je erop klikt.
    nog even over die reacties? welk profiel moet je keizen, waarom kan het niet gewoon met naam? of zelfs anoniem?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ok, te vroeg gemopperd.
    bij instellingen naar ' reacties' gekeken en een andere optie aangevinkt.
    nu kan reageren wel op naam of anoniem.
    in real life schijnt het niet zo handig te zijn dit in te stellen, anoniem kan vervelende resultaten opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen